Re: A Bulgarian spring custom

A lovely clear piece, Ivan. I read it through, and there were only about
four words I didn't know (haven't checked them yet).

A few comments:
>  .i le'i skari pe le remna skapi
> jo'u ciblu cu sinxa fole kazyka'o ki'uledu'u da poi remna cu se flira
> lo dukse beleka blabi .a leka xunre cu cusku ledu'u da bilma

I think there's something wrong here:
        .i [le'i skari pe le [remna skapi jo'u ciblu]] cu sinxa
        [fole kazyka'o] ki'ule[du'u da [poi remna] cu se flira [lo dukse
        bele[ka blabi] .a le[ka xunre]] ???cu cusku ledu'u da bilma
I can't find anything for that "cu cusku" to attach to. Perhaps you need
another "lenu" before "da poi remna"?

> ni'o zu'i dasni la'ezoiby. MARtenitsa by. ji'elenu viska lo cipnkikonia

Be careful. "ji'e" has no idea of time in it. "ca'olepu'inu viska" might
be better (if "pu'i" is the anticipative - I'm not sure) or more
prosaically "pujenaicalemu'i viska".

        co'omi'e kolin

                        c.j.fine@bradford.ac.uk