Re: coi .i mi cnino

> coi fi'i doi goran

coi ki'e doi xorxes.

> i  ui mi gleki le nu zgana lo cnino poi mrilu bau la lojban

.i mi troci .a'i.a'u la'edi'u

> mi xabju la pitsbrg  i mi pu xabju la barilotces noi gento tcadu
> e la sidnis ne le sralo gugde  i ku'i le mi tcadu me la buenosaires
> noi mi jbena fo ke'a

.i .io.au.aunai do litru mutce
.i mi nelci lenu zganu lei cnino .ije ku'i mi xebni lenu litru
.i ri so'eroi rinka lenu mi bilma .uu
.i ku'i la'edi'u so'ecu'o xamgu .ini'ibo zo'o mi na barda litru pleji kakne

> mi go'i  i mi mutce nelci lei cfika be fi la'o gy Ray Bradbury gy

.i mi na'e mutce nelci cy.
(to .i xu le lerfu poi sumti valsi cu cafne .i mi na pu zgana ri .i .ai
zo cy. se smuni <lu lei cfika be fi la'o <gy. Ray Bradbury .gy.> li'u> toi)
.i mi nelci la'o <gy. Tolkien .gy.> .e la'o <gy. Douglas Adams .gy.> .e
la'o <gy. Terry Pratchett .gy.> .e la'o <gy. Larry Niven .gy.> .e le so'imei

> i tolcitno tcadu  i a'u xo prenu cu xabju la zagreb

li ji'ipaki'oki'o .i ra na munje barda .ije ku'i ri se nelci mi
.i ri stuzi le za'e tadysmadyfiknelgirz. zo'o

(to .i ri se cmene la'o <xy. SFera .xy.>
.i le bolci zoi <.xy. sfera .xy.> smuni bau le mi bangu toi)

> i mi go'i fi le rarlanlyske

ki'a? .i do cusku <lu mi co'a (to'i sa'a ki'a? toi) ve ckule
fi le rarlanlyske li'u> xu? .i do co'a xu? .ianai ve ckule

> i i'e ko co'a pilno la lojban
> i doi drata e'o go'ira'o

.i doi drata ki'a?

ni'o mi srera lenu ciska bau la lojban. .ije pe'u ko dragau tu'a mi

co'o ki'e mi'e goran.