Re: coi .i mi cnino

coi doi goran

> .i .io.au.aunai do litru mutce
> .i mi nelci lenu zganu lei cnino .ije ku'i mi xebni lenu litru

i mi ji'a na'e mutce nelci le nu litru
i roroi le nu mi klama le gento gugde kei le nu litru cu xaksu pa djedi

> .i ri so'eroi rinka lenu mi bilma .uu
> .i ku'i la'edi'u so'ecu'o xamgu .ini'ibo zo'o mi na barda litru pleji kakne

i ie kargu fa le nu litru
i ku'i mi klama le mi lanzu zdani pamoi le nanca
i sau le nu go'i kei mi na cinmo bilma binxo

> .i mi na'e mutce nelci cy.
> (to .i xu le lerfu poi sumti valsi cu cafne

i jo'a le nu pilno ly cu milxe cafne

> .i mi na pu zgana ri

i oi mi na zgana le nu cafne fa le nu la lojban se pilno

>.i .ai
> zo cy. se smuni <lu lei cfika be fi la'o <gy. Ray Bradbury .gy.> li'u> toi)

i li'a se jimpe

> .i mi nelci la'o <gy. Tolkien .gy.> .e la'o <gy. Douglas Adams .gy.> .e
> la'o <gy. Terry Pratchett .gy.> .e la'o <gy. Larry Niven .gy.> .e le so'imei

i mi puzi tcidu la'o gy Lord of the Rings gy  i ri pluka
i mi jinvi le du'u la'o gy Douglas Adams gy mutce mutce xajmi

> li ji'ipaki'oki'o .i ra na munje barda .ije ku'i ri se nelci mi
> .i ri stuzi le za'e tadysmadyfiknelgirz. zo'o

i xu do cmima ri

> (to .i ri se cmene la'o <xy. SFera .xy.>
> .i le bolci zoi <.xy. sfera .xy.> smuni bau le mi bangu toi)

i mutce simsa zoi sy esfera sy noi se smuni zo bolci bau le mi bangu

> ki'a? .i do cusku <lu mi co'a (to'i sa'a ki'a? toi) ve ckule
> fi le rarlanlyske li'u> xu? .i do co'a xu? .ianai ve ckule

i u'i mi puza co'a go'i
i mi ca ca'o go'i

i mi pu djica le nu mi cusku lu ko ca'o pilno la lojban li'u
i li'a do pu co'a pilno
i mi se cfipu le ka zo ca'o zo co'a mutce simsa

> .i doi drata ki'a?

i roda poi drata do gi'e tcidu dei

> ni'o mi srera lenu ciska bau la lojban. .ije pe'u ko dragau tu'a mi

i pe'i do drani ciska
i ju'o na drani mleca tu'a mi

> co'o ki'e mi'e goran.

co'o mi'e xorxes