Re: coi .i mi cnino

coi doi xorxes.

> i ie kargu fa le nu litru
> i ku'i mi klama le mi lanzu zdani pamoi le nanca

.i di'u se fanva fu zoi <gy. but I go to the first of my family houses that
comes in a year(s) .gy.> ki'a? xu?
.i xu? do djica lenu cusku ledu'u do ca'o pa nanca paroi klama le do lanzu
(to .i ta'i ma? zoi <gy. each one individually .gy.> se cusku toi)

> i jo'a le nu pilno ly cu milxe cafne

.i ki'u ma? ri milxe cafne pilno .i pe'i ly. plixau mutce
.iki'ubo ri te djuno tu'a le smuni .i zo ko'a na te djuno
.ijanai zo goi se pilno .ije zo ra na te djuno .ijanaibo
zo xi na se pilno .i pei?

> i oi mi na zgana le nu cafne fa le nu la lojban se pilno

.u'i.uu .i zo'o lei drata cu casnu .ei lei vajni .i le temci
na banzu lenu tavla fo la lojban.

> i mi puzi tcidu la'o gy Lord of the Rings gy  i ri pluka

.i mi pu muroi tcidu ri .i ri cukta traji co xamgu fi mi (to ji tu'a mi toi)

> i mi jinvi le du'u la'o gy Douglas Adams gy mutce mutce xajmi

.i go'ira'o .i xu? do tcida le cfika be fi la'o <gy. Terry Pratchett .gy.>
.i ri ji'a xajmi .i ri te cfika le mafmujyxamfi'a .i ko tcidu la cmacev.
(to no'u la'o <gy. Small Gods .gy.> toi) .e la mort. .e'u
(to .i zo mort. dunli cmene bau la gliban toi)

> i xu do cmima ri

.i .u'i.uiri'e ju'ocai go'i .i zo'o so'e le prenu cu'u mi se klesi
lei ka'e cmima be ty. ku .onai lei fadni .i leka nelci lei tadysmadyfi'a
milxe vajni fi leka cmima ty. .i su'a za'a pe'i vajni fi ri
fa leka cizra zo'o

> i u'i mi puza co'a go'i
> i mi ca ca'o go'i

.i .oicairo'ese'i lenu cusku le temci valsi na se javni
.i ca su'o temci la'ede'u jetnu

> i roda poi drata do gi'e tcidu dei

.ua.ie .i mi na morji ledu'u le selbri cu cmene se pilno se kakne
(to .i xu? mi kakne lenu cusku <lo'u cmene se ke pilno kakne le'u> toi)

> i pe'i do drani ciska
> i ju'o na drani mleca tu'a mi

.i mi ckire do leka le do valsi cu mleba .i mi pu so'icu'o drani .i ku'i
mi na roroi drani .i pe'u ko dragau tu'a mi .ije da'i mi srera .i pei? xu?
.a'o do jimpe

> co'o mi'e xorxes

co'o mi'e goran.