Re: coi .i mi cnino

coi doi goran

> .i di'u se fanva fu zoi <gy. but I go to the first of my family houses that
> comes in a year(s) .gy.> ki'a? xu?

i oise'i
i pa ba'e roi le nanca

> .i xu? do djica lenu cusku ledu'u do ca'o pa nanca paroi klama le do lanzu
> (to .i ta'i ma? zoi <gy. each one individually .gy.> se cusku toi)

i tu'a zo ro nibli tu'a le nu tolkansa
i ku'i mi na jimpe le du'u do stidi makau

> .i ki'u ma? ri milxe cafne pilno .i pe'i ly. plixau mutce

i ie pe'i go'i

> .iki'ubo ri te djuno tu'a le smuni .i zo ko'a na te djuno
> .ijanai zo goi se pilno .ije zo ra na te djuno .ijanaibo
> zo xi na se pilno .i pei?

i iesai
(to pe'i do pu djica le nu pilno zo jo enai zo ja toi)

> .u'i.uu .i zo'o lei drata cu casnu .ei lei vajni .i le temci
> na banzu lenu tavla fo la lojban.

i ie vajni mutce zo'o

> .i mi pu muroi tcidu ri .i ri cukta traji co xamgu fi mi

> (to ji tu'a mi toi)

i na preti la'e di'u ko mi
i mi na djuno le du'u ta'i makau pilno lei terbri pe zoi gy standard gy

> .i go'ira'o .i xu? do tcida le cfika be fi la'o <gy. Terry Pratchett .gy.>
> .i ri ji'a xajmi .i ri te cfika le mafmujyxamfi'a .i ko tcidu la cmacev.
> (to no'u la'o <gy. Small Gods .gy.> toi) .e la mort. .e'u
> (to .i zo mort. dunli cmene bau la gliban toi)

i mi ba zgana le du'u xukau lei selcku cu zvati le ckuzda pe le mi ckule

> .i .u'i.uiri'e ju'ocai go'i .i zo'o so'e le prenu cu'u mi se klesi
> lei ka'e cmima be ty. ku .onai lei fadni

i pe'i mi jimpe le du'u do skutoi makau  i ku'i zo klesi cu simlu
le na'e drani valsi

> .i leka nelci lei tadysmadyfi'a
> milxe vajni fi leka cmima ty. .i su'a za'a pe'i vajni fi ri
> fa leka cizra zo'o

i mi ty nelci  i zo'o mi ka'e cmima

> .ua.ie .i mi na morji ledu'u le selbri cu cmene se pilno se kakne
> (to .i xu? mi kakne lenu cusku <lo'u cmene se ke pilno kakne le'u> toi)

i go'i  i ri gentinbe

> .i mi ckire do leka le do valsi cu mleba

i xu? melbi

> .i mi pu so'icu'o drani .i ku'i
> mi na roroi drani .i pe'u ko dragau tu'a mi .ije da'i mi srera .i pei? xu?
> .a'o do jimpe

i ie go'i  iji'a ko tu'a mi dragau fau le nu mi srera

> co'o mi'e goran.

co'o mi'e xorxes