Re: coi .i mi cnino

coi doi xorxes.

> i tu'a zo ro nibli tu'a le nu tolkansa

ki'a? .i zoi gy. sth-to-do-with the-word "ro" necessitates sth-to-do-with
the-event-of lacking .gy. na se jimpe mi

> i ku'i mi na jimpe le du'u do stidi makau

.i ganai da paroi ca ro le mu nanca ku klama de li'u
gi da ge'i? paroi gi muroi klama paroi

> i iesai
> (to pe'i do pu djica le nu pilno zo jo enai zo ja toi)

.i .ie.oise'i go'i

> i ie vajni mutce zo'o

.i mi na jimpe zoi gy. opaque .gy. .e zoi gy. transparent .gy.
.i mi jimpe le casnu ca lenu ri na se cusku
.ibabo mi se traji cfipu

> i mi ba zgana le du'u xukau lei selcku cu zvati le ckuzda pe le mi ckule

.i .e'u ko go'i

> i pe'i mi jimpe le du'u do skutoi makau  i ku'i zo klesi cu simlu
> le na'e drani valsi

.i ki'u ma? do jinvi la'edi'u
.i roda poi cmima de cu ckaji di
.iseni'ibo lu'o da klesi de di
.i zo klesi se fanva fi la gliban. fu zoi gy. class .gy.

> i mi ty nelci  i zo'o mi ka'e cmima

.i zo'o do ka'e ju'o cmima .ini'ibo do cilre la lojban.
.i lei simsa fasnu cu vive'u tolcafne

> i xu? melbi

.i leka le do valsi cu melbi .ie

> i ie go'i  iji'a ko tu'a mi dragau fau le nu mi srera

nu'e mi le do srera ganai zganu gi dragau troci

> co'o mi'e xorxes

co'o .xorxes. mi'e .goran.