Re: coi doi goran

coi

> xy. cusku di'e:
>
> .i .oi do drani
> .i frili fa lenu casnu le gerna bau le glico kei .enai lenu pilno le gerna
> bau le lojbo kei

.iecai pe'i ji'a .i la xorxes. cusku lu
i ku'i ui mi facki le du'u le ka nandu cu mleca binxo fau le nu mutce pilno
li'u .iku'i cu'u mi le ka nandu cu mleca binxo fau le nu mutce srera zo'o

> .i mi pu xabju la niPON. .e la kalyrados. .i le gliban se ctuca vi la niPON.
> .i .ui.uinai ca purlamjeftu le mi bruna cu klama la nePAL mu'i lenu ctuca le
> cmacyske be'i le merko panpi jenmi

.i pe'i do djica co cusku lu le gliban. ve ctuca li'u
.i pe'i la niPON. .e la nePAL. so'ecu'i melbi
.i .uidei do bruna cu se pluka pe'i

> .i mi da'amei djuno .i dy.abu .e ly ny cu mutce pluka mi .ije ji'a mi nelci
> la'o gy. Tolkien gy. goi ty .iku'i mi zu tcidu ty.  .i mi na djuno fi typy.
> .i mi mutce nelci la'o <gy. James P. Hogan gy.> .iku'i lei ri selfinti zo'u
> le slabu cu zmadu le cnino leka xamgu

.i ra cnino mi .i pe'u do skudu'a mi so'o le ri ckucme .ije mi troci
lenu facki fi ri vi le la sferas. ckugri

> .i .io mi gleki lenu do troci je kakne lenu pilno lei nandu .i mi piso'oroi
> terpa lenu nandu lojbo pilno troci

.i .o'acu'i le gerna na'e nandu .iju mi na djuno fi so'o gerna pagbu
.i mi djuno fi le samske .e le cmaci gi'e logji pensi kakne (to pe'i zo'o toi)
.iji'a .a'o.au da dragau mi mu'i mi srera .imu'ibo le nundraselgau cu
traji ctuca

co'o mi'e .goran.