Re: coi .i mi cnino

coi doi goran

> ki'a? .i zoi gy. sth-to-do-with the-word "ro" necessitates sth-to-do-with
> the-event-of lacking .gy. na se jimpe mi

i pe'i zo tolkansa cu simsa zo sepli enai zo claxu
i ku'i zo tolkansa claxu lo tersepli

> .i ganai da paroi ca ro le mu nanca ku klama de li'u
> gi da ge'i? paroi gi muroi klama paroi

i di'u na te gerna

i pe'i di'e
i mi paroi ca ro le mu nanca cu klama ko'a  inaja mi paroi klama
i mi ca ro le mu nanca paroi cu klama ko'a  inaja mi muroi klama

i ku'i mi paroi le nanca cu klama ko'a  inaja mi paroi klama
ca lo pagbu be le nanca

> .i mi na jimpe zoi gy. opaque .gy. .e zoi gy. transparent .gy.

i zo'o mi na troci le nu ciksi bau la lojban

> .i ki'u ma? do jinvi la'edi'u
> .i roda poi cmima de cu ckaji di
> .iseni'ibo lu'o da klesi de di

i na go'i  i lu'o roda poi cmima de dunli de

i cu'u do lei ka'e cmima onai lei fadni cu klesi so'e le prenu
i di'u ki'a

co'o mi'e xorxes