Re: TEXT: le gunse ku joi le lorxu

> .i go'i .i ku'i tu'a le lalxu cu frica lisri simlu

i ie go'i  i ku'i la'e di'u zdile mi  i mi nelci le cizra logji noi curmi
le nu spoja seri'a lo dukse djacu kei enai le nu pinxe piro le lalxu

> .i .u'i na djuno .i li'a noda poi vrude .i .ua pe'i lu de xe ctuca fi ma fo
> ma li'u cu na pairvu'e preti .i le nu xe ctuca cu na mukti tu'a ro selfinti

i ku'i so'eroi ka'e facki le du'u le selfinti cu xe ctuca da  i so'iroi
lo na'e se platu be le finti  i mi nelci le nu smadi le du'u makau
smuni lo jvinu a lo nuntavla pe lo skina  i la'a srera  i ku'i zdile

> .i mi'e kris

co'o mi'e xorxes