Re: la mark,l fraba'u fi la xorxes

Kris:
> mi pu cusku:
> >> mi ponse le la lei'ydan cukta       gi'e milxe      tadni
> .i la .and. cu troci lenu cikre
> >                                ^^ku?            ^^se?
> .i pe'i na go'i .i pe'i na nitcu zo ku .i ku'i na birti

gohi rao

> .i zo se cu na drani --> that would mean "I have the lojban book
> and am somewhat studied"

I thought it would mean "I have the Laadan book and mild studyee".
At present is seems to mean "I have the Laadan book and mild student".

> >> .i za'a le nimbau la lojban cu mleca leka mulno se skicu
> >fi ri juosai       ro gerna le jbogerna cu mleca
>               ^^fa?

NO!!? Are you telling me that use of FA affects the x-numbering
of subsequent suivla? So without that added {fa} it's as if there
were a {fo} there? No! Mercy!

> .i go'i
> >> .ipe'i go'i fo leka pluja .e leka cinri
> >na jimpe i ma pluja ije ma cinri?
> .u'u zo fo na.e zo fi .i la lojban cu zmadu fi leka pluja .e leka cinri

jimpe kie
---
And