Re: ckafybarja

> .i ro pinka cu vajni mi .i ci'o do ma ni lojbo

i ci'o mi no da ni lojbo i je'u mi na jimpe le preti i xu do tavla fi
le lojbo se ckaji be le do se finti i pe'i mutce zabna (to mi toljundi
le nu do malpilno zo vi toizo'o) i ku'i mi na birti le du'u makau te
pilno zo ni

> .i smuni fa la'e lu lo po'o dimna cu fasnu .i mi nelci tu'a le ba cinba
> .i ku'i lenu ri na fasnu cu rinka lenu mi badri .i le nu cabna lifri cu
> xauzma le nu pensi loi nalselbirti .i le nu cusku zo cinba cu mabla
> bavysmadi .i tu'a zo cinba go'i .i zo cinba jai go'i li'u

i ua mi jimpe i me la'e zoi ke ke serA, serA ke i ba'u mi tirna le nu
la doris deis cu sanga i xu do djuno le du'u mi do makau tavla

co'o mi'e xorxes