Lojban novice self-introduction

la goran. cusku di'e
>doi xoses. mi djica le nu do lojbo casnu fi mi'o .i .e'u ko troci le nu
>ciska lo lojbo te mrilu .i le nu ri clani cu na sarcu .i le nu do ciska
>re lo tordu jufra kei ji'a xamgu
>
>.i co'o mi'e. goran.

.i'e.ai doi goran. mi troci .a'i cusku tu'a mi bau la lojban.

ni'o ni'o mi'e. xoses. .i mi spano .i mi xabju la sevi,ias. ne le sangu'e
.i mi ca nanca lireci .i mi se ctuca fo lo samske di'o le diklo ckule

ni'o mi nelci lo banske .e lo kluske .e lo jdaske vu'o poi su'anai purci
gi'a stuna gi'a cizra .iji'a mi nelci le nu tcidu loi cukta gi'e ciska kei
.i mi tcenei tu'a la stanislav. lem. joi la tolki,en. joi la borxes. joi
la robrt. greivz. joi so'i lo drata .i mi nelci lo drata noi nuncusku nandu
mi bau la lojban. .i mi tcenei la lojban.

ni'o be'ucu'i .i .a'o di'u na malspano vau zo'o

co'o mi'e. xoses.

gallo%galileo.fie@cs.us.es