Re: Lojban novice self-introduction

> .i'e.ai doi goran. mi troci .a'i cusku tu'a mi bau la lojban.

.ui.i'e

> ni'o ni'o mi'e. xoses. .i mi spano .i mi xabju la sevi,ias. ne le sangu'e
> .i mi ca nanca lireci .i mi se ctuca fo lo samske di'o le diklo ckule

.i pe'i zo di'o cu xagme'a zo tu'i .a zo bu'u gi'ekuki drani .i ku'i
la'a mi srera fi di'u

> ni'o mi nelci lo banske .e lo kluske .e lo jdaske vu'o poi su'anai purci
> gi'a stuna gi'a cizra

.i lo saske na ka'e pe'i stuna gi'eku'i ka'e sunra'a
.i ri ka'e purci .i ku'i mi jinvi lenu do djica co cusku na'ebo la'edi'u
.i .e'u zo prura'a si'a

> .iji'a mi nelci le nu tcidu loi cukta gi'e ciska kei

.i zo kei va'o di'u na sarcu gi'eku'i ju'o dratce

> .i mi tcenei tu'a la stanislav. lem. joi la tolki,en. joi la borxes. joi
> la robrt. greivz. joi so'i lo drata .i mi nelci lo drata noi nuncusku nandu
> mi bau la lojban. .i mi tcenei la lojban.

.i zo .alef. pe la borxes. cu tcexau mi .i la'elu le djine turni li'u
cmima lo'i xagmau cukta beci'o mi poi mi tcidu .i mi muji'iroi tcidu
lego'i .i ji'a mi nelci da pe la teri. pretcyt. .e la daglyz. edyms. .e
la stivn. DOnaldsn. .e la djek. vens. .e la ritcyrd. bax. .e li'o .i mi
caba'o tcidu so'a da pe la pretcyt. .i mi ca tcidu le py. citrai cukta
no'u la'elu lo cinri temci li'u .i ri mutce xajmi

> ni'o be'ucu'i .i .a'o di'u na malspano vau zo'o

.i na go'i .i ro lo do se cusku cu drani gi'e lojbo .i sinma do .i
ba'anai le pare'u termri befi mi cu mutce se srera

to .i zo re'u se stidi cmavo zo roi ju'ocu'i lo me zo moi simsa .i mu'a
lu mi ciroi klama li'u se smuni la'elu lenu mi klama cu cimei li'u .i lu
mi cire'u klama li'u se smuni la'elu lenu mi klama cu cimoi li'u toi

co'o mi'e. goran.

--