Re: PLI: cau et al. (PU: Re: cld)

>ni'ozo'o do sresislanli le selsku be mi .ija'e mi go'i le selsku be do

i mi na sisku lo'e se srera i mi snuti facki

>.i zo cmila selbri lo se pamei ba'anai .i .e'u cmifra

i ie go'i i mi pu pilno lo tolcnino gi'uste i mi ponse lo tolcnino
po'o ke pelji gi'uste i mi za'o na ka'e frili pilno le skami gi'uste
vau le mi cnino samjudri

>.i .uasai do skupli da poi do pajni leka mi srera tu'a ke'a .i pe'i
>dunli fale jufra vanbi

i na dunli i frica i frica i tota'o pe'i zo ka zo du'u ei se basti toi

>.i ba'e ma claxu roloi fapro

i le nu farvi i le nu farvi na ka'e fasnu secau ro loi fapro
i le nu farvi na ka'e claxu roloi fapro i lei cmavo be zo bai
cu srana le selbri

> .i ni'i tu'ade'u lu
>la'ede'u nalvajni secau loi gugdrneire .e su'o drata li'u ji'a drani

i na go'i i xu le nu nalvajni cu claxu loi se gugdrxeire???
i to le gugdrxeire cu gugde lei se gugdrxeire ienaipei? toi

>.ije'i do xusra ledu'u sarcu falenu le bangu cu ba'e ponse loi fapro

i na go'i i na srana le nu ponse i sarcu fa le nu loi fapro cu zasti
kei fe le nu le bangu cu farvi

>.i
>.e'enai ma te frica ri ra .i va'i lo sumti tcita noi cmavo zo bai cu
>ckini ma poi sumti

i no sumti i srana le selbri

>.i la nitcion. po'o mutce lenu pilno da'aso'o ty. .i
>lu ki'u da li'u na'o selsmu la'elu da krinu la'edei li'u

i go'i

>.iku'i pe'i lu
>fi'e da li'u na'o smuni na'ebo la'elu da finti la'edei li'u .i pe'i go'i
>la'elu da finti la'e lo sumti be dei li'u

i ienai i pe'i ja'a go'i la'e lu da finti la'e dei li'u

>.i di'e ckini lo drata se
>selmrisnu .isemu'ibo mi fanva

i mi lazni i seki'ubo mi na fanva

co'o mi'e xorxes