Re: PLI: cau et al. (PU: Re: cld)

> i ie go'i i mi pu pilno lo tolcnino gi'uste i mi ponse lo tolcnino
> po'o ke pelji gi'uste i mi za'o na ka'e frili pilno le skami gi'uste
> vau le mi cnino samjudri

vau ki'a

> i na dunli i frica i frica i tota'o pe'i zo ka zo du'u ei se basti toi

.i na frica .i dunli .i dunli .i to ju'ocu'i zo ka zo du'u .ei se basti toi

> i le nu farvi i le nu farvi na ka'e fasnu secau ro loi fapro
> i le nu farvi na ka'e claxu roloi fapro

.i lenu dy. nalvajni cu fasnu gi'o claxu loi se to ju'o.ie.i'o toi
gugdrneire

> i na go'i i na srana le nu ponse i sarcu fa le nu loi fapro cu zasti
> kei fe le nu le bangu cu farvi

.ipa'abo sarcu falenu loi se gugdrneire na zasti tofe lo snumu'e toi kei
lenu dy. nalvajni

> i ienai i pe'i ja'a go'i la'e lu da finti la'e dei li'u

.i .a'o ko mupski

> i mi lazni i seki'ubo mi na fanva

.i .i'i mi co'u fanva le dei se selmrisnu

.i ra'unai ki'uma lo genturfa'i cu lanli lo'u mi facki lo gerku be le'u
ja'e lu (mi {facki VAU}) li'u .i se kucli .auro'esai

co'o mi'e. goran. noi no'e birti ledu'u drani kei gi'eku'i darlu mu'i
        lenu cinri gi'e zdile gi'e xelctu gi'e lojbo

--