Re: SNU: ko co'e bau la lojban. (PU: cld (Jorge returns))

>fi'i xorxes. do samxruti .ui co pluka mi

ki'e kris go'i ra'onai/ra'o

>.i mi berti joi lenku joi jilra .i baku co'a mo? .i xu do baco'a se jibri
>gi'i? tadni gi'i? surla bu'u la gento

i a'o mi baco'a se jibri i caku mi denpa le nu spuda mi sera'a re jibri
cumki

>ni'o .ui ba'a mi bazi vitke le mi bruna le gugdrnepal

i do ba zvati le gugdrnepale ze'a ma

>.i by. cmima le merko
>ke panpi jenmi .i mi na se bangu le bangrnepali .iku'i mi tadni le bangrbo
>.iki'ubo so'i se gugdrbone cu se marbi le gugdrnepal le jugytru .ibo ji'a mi
>bangu fenki .ibo lei le bangrbo ku ciska ciste cu tcetcemelbi pe'i .i lenu
>facki le bangrbo seltadni cukta cu frili ri'abo lenu mi ragve le klaji lo
>budjo ckule

to oi ko pilno zo ri'a ba'ibo lu ri'abo li'u toi

i mi djuno noda le bangrbo i le gugdrbone cu mo i le ciska ciste cu simlu
ma to so'i preti toi

co'o mi'e xorxes