Re: SNU: ko co'e bau la lojban. (PU: cld (Jorge returns))

> .u'u srera .i mi SE lenku le tcima be ti

.i mi te puza ca'a preti la'edi'e .i xu lo tcima ka'e lenku .i lo tcima
ka'e lenku .ijo loka prami ka'e glare .i pe'i logji se cfila .i .e'u
loka lenku cu tcima da

> .i .ue do stati djuno lo'e se kelvo

.i na go'i .i sarcu falenu mi jmina filirezecipipamu lo se kelvo .i la'a
lenu mi bau la lojban. ze'a casnu loi tcima cu krinu lenu mi co'a jijnu
fi lo'e se kelvo vauvau .u'i

> .i .u'ucai mi mutce se pluka lenu casnu lo nuntrutadji

.i mi na kakne lenu jimpe ledu'u mu'i makau da malta'a fi de .i loi
lojbo cu zanju'o .ije noda krinu lenu malta'a

> .i le gugdrbone cu nenri le stici be le jugygu'e gi'e berti la gugdrnepal
> gi'e cpana lei tcegaltu cmana .i le gugdrbone cu se raltca la xlasas .i so'i
> prenu cu krici ledu'u le jugygu'e cu gasnu le xlali ca lenu lebna le
> gugdrbone lei se gugdrbone .i la daleilema. se gugdrbone .i slabu do xu?

.i go'i .i mi na djuno ledu'u makau cmene le di'u tergu'e .i pe'u do ma
kracme be ri goi ko'a .i mi joi le goi fo'i ctuca be mi beifo la jugban.
cu noroi casnu ko'a .i mi na djuno ledu'u fo'i cinmo makau ko'a
gi'enaiku'i djica lenu terpre gi'e zukte co ckape loza'i go'o .i fo'i mi
pendo

> .i le bangrbo cu se ckaji le se lerfu poi milxe simsa le xindo .i ku'i zmadu
> le xindo leka dinko simsa pe'i

.i to'e nandu falenu da go'i .i loi la'orle'u ji'a go'i .i to .e'u ko
pilno zo tu'a .i la'elu le se lerfu li'oli'u na simlu loka selkai toi

> .i mi pu tadni la ponban. .i mi do simsa tu'a mo'a vlale'u .oi

.i la ponban. cu jai nandu xu .i mi .airu'e ba cilre .i ma pe la ponban.
cu nadrai

co'o mi'e. goran.