Re: SNU: ko co'e bau la lojban. (PU: cld (Jorge returns))

>.i pe'i do na lenku zu'i .i do kelvo licinosoji'i .i .e'u do lekfri

.u'u srera .i mi SE lenku le tcima be ti

>.i mi ji'a jilra .i loka kelvo lirexaji'ici cu cava na'o tcima .i snime
>ga'uvi le loldi .i mi ju'emaubo so'o pendo cu lekfri .i ti mutce cenba
>leni se kelvo

.i .ue do stati djuno lo'e se kelvo

>.i denmi .iecai .i noda tcidu lo ciska be mi .uuse'izo'o .i so'ada casnu
>lo smuni be zo ro .a lo nuntrutadji .i so'uda jbosku

.i .u'ucai mi mutce se pluka lenu casnu lo nuntrutadji

>.i bangrbo ki'a .i gugdrbone ki'a

.i le gugdrbone cu nenri le stici be le jugygu'e gi'e berti la gugdrnepal
gi'e cpana lei tcegaltu cmana .i le gugdrbone cu se raltca la xlasas .i so'i
prenu cu krici ledu'u le jugygu'e cu gasnu le xlali ca lenu lebna le
gugdrbone lei se gugdrbone .i la daleilema. se gugdrbone .i slabu do xu?

.i le bangrbo cu se ckaji le se lerfu poi milxe simsa le xindo .i ku'i zmadu
le xindo leka dinko simsa pe'i

>.i mi mutce nelci loi ciska ciste pe lei sunku'u .iku'i su'ori nandu te
>cilre .i mi tadni la jugban. gi'e ka'e bletcidu gi'eku'i kakne co ciska
>mo'a vlale'u

.i mi pu tadni la ponban. .i mi do simsa tu'a mo'a vlale'u .oi