Re: PLI: cau et al. (PU: Re: cld)

>vau ki'a

i vau si va'o

>.i lenu dy. nalvajni cu fasnu gi'o claxu loi se to ju'o.ie.i'o toi
>gugdrneire

i do djuno ta'i makau ledu'u la'e di'u smuni la'e zoi gy D is irrelevant
except to the Irish gy lu'u jikau la'e zoi gy All D except the Irish are
irrelevant gy

>.i .a'o ko mupski

i mu'a y.y.y.y.y ta birka ta fi'e le selkei zbasu

>.i ra'unai ki'uma lo genturfa'i cu lanli lo'u mi facki lo gerku be le'u
>ja'e lu (mi {facki VAU}) li'u .i se kucli .auro'esai

i mi na djuno i e'u preti fo la djan kau,n

>co'o mi'e. goran. noi no'e birti ledu'u drani kei gi'eku'i darlu mu'i
>        lenu cinri gi'e zdile gi'e xelctu gi'e lojbo

co'o mi'e xorxes noi zanru gi'e se pluka gi'e se zdile gi'e se cinri
gi'e se xelctu le nu gy darlu