Re: PLI: cau et al. (PU: Re: cld)

> i do djuno ta'i makau ledu'u la'e di'u smuni la'e zoi gy D is irrelevant
> except to the Irish gy lu'u jikau la'e zoi gy All D except the Irish are
> irrelevant gy

.i noda .u'iru'e .i .i loi muspre ca'a tcidu la kur.an. .i zoi xrabo.
ktb .xrabo selsmu lo ciska .a lo cukta .a so'i simsa .i lego'i cu simlu
leka jimpe

> i mu'a y.y.y.y.y ta birka ta fi'e le selkei zbasu

.i do cusku lesedu'u le selkei zbasu cu finti lenu ta birka ta keikei
noi mi jinvi ledu'u do na skudji ke'a

.ije'i do djuno ta'ima ledu'u la'edi'u selsmu lesi'o zy. zbasu lo birka
keiku jikau lesi'o zy. zbasu lo se birka

.i lo remoi cu sarji dapemi no'u tu'a la'elu da finti la'e lo sumti be
dei li'u

> i mi na djuno i e'u preti fo la djan kau,n

.i dyky. tcegu'a

> co'o mi'e xorxes noi zanru gi'e se pluka gi'e se zdile gi'e se cinri
> gi'e se xelctu le nu gy darlu

.i .i'e.io se xelctu .i da'i mi nitcu lenu ze'a lanli lo sidbo kei lenu
cusku lo vasru be re cmavo be zo se

co'o mi'e. goran.