Re: PLI: "except"

>.i frica .ijo do fanva de'u la gliban. fuma

i so'i da
i na cumki fa le nu spuda le de'u preti sepi'o lo cinrymau danfu
i pe'i do dukse pilno zo jo

i no'i zoi gy even gy zoi gy also gy frica bau la gliban i pe'i
so'iroiku sarcu fa le nu jarco lo simsa te frica bau la lojban
i pe'i zo ji'a na banzu la'e di'u

>.i la'edi'u ki'a

i pilno loi logji jo'evla le nu fanva zoi gy except gy joi loi drata

>.i ro da zo'u da ba'e mleca lo nanca beli bino li'o

i drani i ro nanca be li bimu cu mleca lo nanca be li bino le ka citno
i mutce cfipu

>no'i ma krasi zo zmadu pe do

i zmadu fi le ka ke'a nanca makau

>.i mi pilno zo mleca lenu kakne co pilno zo
>citno kei .imu'ibo bau la lojban. noda poi smuni dunli zo tolci'o cu
>gismu

i pe'i zo citno na.enai zo tolcitno cu mutce mapti bau la lojban
i mi'o djica le nu tavla fi le kamnanca enai le kamcitno i le
kamcitno cu na namcu se ckaji i zoi gy How old are you? gy
se fanva ei fu lu do nanca ma li'u enai lo srana be le kamcitno

>.i ki'u ma go'i .i cumki falenu dazo'u mi da pu tolmorji gi'e ca na ka'e
>facki

i pe'i dukse pluja i do ji'acai na'e drani pilno ru
i to xu lu ji'asai li'u zoi gy even gy toi

>.i ke'u noda go'i

i ie i la'e di'u mi na nelci i mi djica lo'e kampu danfu
i mi djica le nu mi kakne le nu cusku le po'o sumti poi na
mansa le se ckaji

co'o mi'e xorxes