Re: PLI: co'emi'u

> .i ?ma te frica lu go'i li'u lu co'emi'u li'u

lu .i da broda lenu de brode .i di brodi lenu go'i li'u smudunli lu .i
da broda lenu de brode .i di brodi lenu da broda lenu de brode li'u

lu .i da broda lenu de brode .i di brodi lenu co'emi'u li'u ka'e
smudunli lego'i .aji'a lu .i da broda lenu de brode .i di brodi lenu de
brode li'u

co'o mi'e. goran.