Re: PLI: "except"

> i ku'i do na roroi drani pilno

.i caku no pilno be la lojban. cu drani pilno vau pe'i .i ma'a cilre xunai

> i ki'a??? i de'u ja'a genra i mi [already] selsau tu'a zo jo
> i mi na jimpe le nunstidi

.i mi stidi ledu'u do pu'o selsau lo jai ta'i pilno bezo jo beifai ba'e
mi

> i xu la'e di'u malselsku i to ki'u ma zo se toi

.i la'a malselsku

.i .e'unai di'u bridi noda

> zo jo

.i la'a go'a .i mi pu djica lenu facki ledu'u pi'o zo jo makau ka'e
selsku .i mi simlu lenu facki ledu'u makau na'e frili selsku pi'o ra
.i .ianai xu do jinvi ledu'u la'edi'u na vajni

co'o mi'e. goran.