Re: lo velrimni klesi pamo'o

la xorxes. spuda mi di'e

> la markl di'e cusku

> i pe'i zo valsi zo vlile cu rimni fo le ka makau pamoi
> le ba'usle porsi pe ce'u

mi spuda la xorxes. di'e

.i go'i  .i ma smuni zo ce'u  .i zo ce'u selcau lemi
ma'oste fukpi

> i rimni fo le kamba'uslepavmoi

.i go'i fo le kamkemba'uslepavmoi

.iku'i le'e valkrakemba'uslepoimi'u cu selkle ge le
kamkemba'uslepavmoi gi le kamkemba'uslekempavyjevrelmoi
gi le kamkemba'uslekempavyjevreljvecibmoi gi le ra'idrata

.i xu mi'o stidi zo kamkemba'uslekemjavba'uslepoike'epavmoi

.i go le'i kamkemba'uslepavmoi cu selkancu fi li za'upa
gi le porsi be le'i kamkemba'uslepavmoi cu vajni je sarcu
leka velrimni

> i lo'e ve rimni cu selkai gi'enai broda mintu

.i.uanai mi na jimpe fi lu broda mintu li'u

> i ji'a le krasi be so'a lojbo valsi cu mixre
> lo'i drata bangu valsi

.i mi na pilno le rafsi be zo krasi tu'a le smuni
be zo gimterzbavla

.i mi pilno le rafsi be zo krasi tu'a le smuni
be zo tolfa'o

.i xu lenu mi pilno le rafsi be zo krasi cu mi selsre

.i xu le gismu cu selsmu zo tolfa'o

.i ma cu gismu poi lesu'u ke'a srana zo fanmo kei
panra lesu'u zo co'a srana zo co'u

.i xu zo krasi go'i

> i le krasi cu lerfu nagi'enai ba'usle

.i mi na jinvi la'edi'u

> i pe'i zo kerlo zo krili cu rimni le kamzunsnapoi
> to le ka makau zunsnapoi pe ce'u toi

.i go'i  .i pe'i do basgau zo kamzunsnapoi zo
zunsnapoimi'u  .i go'i ki'u ma

.iku'i zo ce'u selsmu ma  .i lemi ma'oste fukpi
cu claxu zo ce'u

>                     lo klama be fi le jbogu'e
>                     cu sisku lo selcri sedlu'e
>                     i catlu ro judri
>                     i ku'i du'udri
>                     le nu za'o lupcau kutmu'e

.i.i'o tu'a ledo pemcrlimeriki cu xamgu zdile

co'omi'e markl.