Re: re rimni pemci

On Thu, 30 Oct 1997, Mark Vines wrote:
> .i le su'u le ba'usle cu srana le selba'u slaka kei
> panra le su'u le lerfu cu srana le selci'a slaka

.ua jimpe .i pe'i logji

> .i.i'o zo co .e zo le pe ledo pemci cu terge'a selvla selsevsmi

.uanai lu<< terge'a selvla selsevsmi >>li'u ki'a .i zoi
gy.<< Grammatical-text word-meaning Dreamsigns >>gy. .ianaipei?

> .i.i'unai mi na jimpe lo'u lerfu le nu larci le'u

.i mintu di'e: .i
   lacri
     fa le lazni
     fe le linsi be le lamji lidne lerfu
     fi lenu larci

.i lu<< le nu larci >>li'u cu terbri zo lacri .enai zo lerfu .i le remoi
terbri be zo lacri be'o pe lu<< le linsi be le lamji lidne lerfu

> .i le'e zunsnapoimi'u fi le kulnrkimri cu selvla
> fe zoi cynghanedd
>
> ta'opau le valsi co valgirmu'o be zo zoi mo
>
> [What is the terminator for a quotation with "zoi"?]

After zoi there's both an initiator AND a terminator, and they
can be any lojban word.  For a Welsh word, you might use
"kulrnkimri" or better yet just "ky.":

   ... selvla fe zoi ky. cynghanedd ky.

co'o mi'e kris