Re: TEXT.INT: la mikcetalul.

The Seraphim surely rejoiced when A.D.M.Smith@BRADFORD.AC.UK spoke thus:

}coi doi jbotcidu

coi andruc. ue.ui .i mutce temci le da'amoi nu mi zgana do va'o le jboste kei
leki temci

}ni'o ca le prujeftu ca lenu mi cnicygau lemi cukta kei mi cu facki le
}    cifnu sricku ne bau la .kisuaxIl.

(Btw, specifying the two objects of such "ca" Prepositional phrases with
respect to the main predication turns out to be one of the outstanding
problems of Logical Form of NL, and ties in with the problems of Discource
Analysis.)

}.i le sritigni cu danlu poi remna tarti gi'e xabju zo'e pe vi le frikytutra
                         ^^^ gi'e. i loi selbri na se skicu sepi'o lo
poi zei jufra bau la lojban.

}.i zo mikcetalul. cu cmene be ge le cukta gi le pamoi lisri gi le vajni
                                           ^^ gige .i lo ge zei kanxe bau
la lojban. cu se pagbu su'esu'ore da

}.i ko zdile
.i .a'o go'i.i.a'oji'a.u'i mi'a ba'e se zdile

}ni'o la kalul. goi ko'a poi cicractu gi'e zmadu ro danlu pe le cicfoi leka
}   certu ku'o puki zutse ca'uvi le ko'a zdani

cicyractu.

}.i le ko'a prityxance cu te jgari le spisa be zbabu ko'a
be loi zbabu

}.i le pe ca'uvi ko'a stizu cu selzva le vasru be mligla djacu
be loi mligla

}.i le speni be la guas. be'o goi ko'e cu zutse ne'a le lumvau gi'e pretypensi
}    le du'u ko'a mu'izo'ekau cuxna le barda selgunka
                                       ^^^^^ nandu?

}.i te preti fi lu << mu'i mo? do gasnu ti li'u >>
                           ^^ zo ma .a lu lo mo li'u drani

}.i ku'i pu lenu ko'a cu cusku zo'e kei le fange poi se cmene zo fis. gi'e
}     na'ojeca fengu zo'e cu suksa zvati ti
zo pu'o lakne co zmadu zo pu leka satci .i zo ti sinxa ma? .i mi stidi tu'a
zo zvakansa

}.i ko'a pu stidi fi do fe lenu le verba  ba bilmybinxo janai do na lumci ri
                                                        ^^^^^ gi'anai .iku'i
mi na'eke mutce nelci loi logji kazynibli bo valsi .i mi da'i cusku lu nibli
fa lenu na lumci lenu bilmybinxo li'u .i na'e drani cusku da'i lu bilmybinxo
ni'i lenu na lumci li'u ki'u lenu ra xusra lenu da'inai bilmybinxo

}.i zukte fi ko'a cu mutce selprali

.i ba'e loi zukte cu selprali .i ma zukte ma .ixu lenu lumci cu selzu'e .i
semu'ibo ko cusku lu .iledo zukte li'u

}.i ko'a cu spusku lu << .o'onairu'e xu? le vi verba cu simlu lo bilma do
.i ra'i le cnino ke gismu sumti liste do .ei cusku lu simlu leka bilma li'u
.a lu le verba cu bilmymlu li'u

}.i fo'a cu cusku lu << nago'i .iku'i le verba na bilma ju do ri lumci li'u >>
                                                        ^^ .iju

}.i le du'u lo jinsa verba cu zmadu lo naljinsa verba leka kanro cu mukti
.i xu loi jufra cu mukti .i mi stidi zo ka neseba'i zo du'u

}.i zu'u loi ka naljinsa loi ka bilma cu simxu sarxe
}.i zu'unai loi ka jinsa loi ka kanro

.i mi stidi lenu ko pilno zo go'i

}.i ca'o piro le nu mi jimve kei mi cu tirna le lisri be ledo velmikce

.i le rarna bangu tadji be lenu cusku be'o nemu'u di'u cu dukse xusra .i fo'a
so'iroi co'ijenai co'a piro le nunji'e cu tirna le lisri

}.i do roroi se prali

.i frilymau jimpe lu do roroi se prali zukte li'u

}.i do djica lenu mi krici lenu do troci lenu glegau la spen. guas. li'u >>
lu do djica .ue lenu mi krici le.iacu'i nu troci li'u

}.i ko jdice fi ri li'u >>
.i fo'a .e'e go'i

}.i ku'i mi cusku lenu do palcau gasnu
}.inaja lemi lanzu ba jinvi lenu do culno to'e racli li'u >>
lu .i leda'inu mi cusku lenu do palcau gasnu cu rinka to nibli toi lenu lemi
lanzu ba jinvi lenu do mulno to'e ralci li'u

}.i mi sisju le drata
.i sidju

}.i lu << .i leka bilma cu panra

.i panra lenu go'e

}.i na se cumki lenu do kanro va'o lenu ro le drata cu bilma

.i zo do cu rarbau steci .i zo zo'e zmadu fileka mapti

}.i ri'abo do co'a bilma le ra se bilma

.i xu zo ra vi smuni la'ezo ri

.i xamgu ke lisri je selsku .i mi zanru gi'e nelci ledo te fanva

Nick S. Nicholas,                      "Rode like foam on the river of pity
CogSci & CompSci student,               Turned its tide to strength
University of Melbourne, Australia.     Healed the hole that ripped in living"
nsn@{munagin.ee|mundil.cs}.mu.oz.au           - Suzanne Vega, Book Of Dreams