Re: coi (& tensors, in English, readable :))

> > .i mi .e ro se lanzu be mi cu kanro
>
> i o'u ui i a'o piro le fenki cu bazi purci

.i .ie .i .ia.a'o ro le za fenki ca purci

> > .i nuzba fi la cynyny. xu do
>
> i go'i i jarco loi se terpa jvinu

.i .uinai.ui lo purci cu se terpa zmadu .i ku'i la'e de'u vajni zmadu
simlu .iki'ubo la zagreb. ralju

> > .i xu da pe rodo klama la intersekcn. pe la glazgob.
>
> i mi na ji'a djuno le du'u ibu mokau

.i .ibu ji'a xarfiknei nunpe'i .i ri brarai fo loi go'i .i .ibu pe le
cabna'a cu stuzi la glazgob. pe la sunko'orgu'e .i ba'a lo su'omuki'omei
cu zvati .i .ibu detri li 8;95

> > BTW, xorxes, note the use of me zo va sumti tcita in the text.
>
> Yes, I did. Very sneaky of you... :)
> Well, I can live with {te'i} as a BAI from {temci}, generalized to space.
> I think it's not really needed, we could do with what we have, but it
> doesn't matter much, there are other cmavo that are much more useless
> anyway.

But the point is, we ba'e don't have the mechanism to cope with
distances.  A change is needed, yours or mine or someone elses, but
there is definitely a hole to plug.  BTW, I don't think it would fit
into BAI.  BAI can be converted, and I wouldn't really know what to do
with sete'i or tete'i...  Every possible meaning eludes my consciousness
very conscientiously.  Dunno.  Syntax, as I see it, looks a lot like
FAhA, though the meaning is something completely different.  Not like
BAI.

> Jorge

co'o mi'e. goran.

--
Learn languages! The more langs you know, the more incomprehensible you can get
e'udoCILreleiBANgu.izo'ozo'onairoBANguteDJUnobedocubanRI'a.ailekadonaka'eSELjmi