Re: SNU: ki'e doi skot.

> .i zo spoloritc. cmene le dzena .i se'inai .uecu'i le mi mamta ku goi
> ko'e ca lanzu selcme zo bricknr. .i zo spoloritc. cmene le lanzu be
> ko'e .i zo zgeinr. cmene le lanzu be le mamta be ko'a
>
> ni'o zu'u .ia mi jimpe le du'u zo ko'a frica zoi gy. it .gy. le xaksu

{ko'a} differs from "it" in the depleter??? .i ba'e ki'a???

> .i zu'unai mi pu na kufra tu'ale javni be le pilno be zo ra .e zo ru
> be'o bei la lojban .i ma drani fi ti

.i mi na satci djuno ledu'u ma romoi jai mulno sumti .i pe'i zo ri du le
dzena be do mamta ku ku .i pe'i loi drata jbopre cu frica .i va'o lo
simsa be de'u ko pilno zo goi .a lo lerfu ke sumti basti valsi .a lu
lesego'i li'u

> ni'o zo gi ki'a .i paunai xu do djica lu ko'a goi le mamta gi'i jo'a le
> dzena li'u

.i se srera .oi .i ko jimpe tu'a zo ji de'u

> ni'o ma cnano selsni zoi gy. pro-sumti .gy. la lojbangirz. .i xu ra zasti

.i mi pilno zo sumbasyvla .i mi na djuno ledu'u ma cnano li'u la'ede'u
.iju lo cnano selsni cu zasti

co'o mi'e. goran.

--