Re: SNU: ko co'e bau la lojban. (PU: cld (Jorge returns))

>.i mi mutce tugni do .i la skat. joi la dn. joi mi pu cimei lo'i jbosnu
>.i mi jimpe fi la lojbab. .e la djan. .enai loi drata .i do puzi ze'apu
>mo lifri .i .a'o ko skicu

i no mutce ka'e se skicu i mi pu surla ze'a loi djedi bu'u le nurma
i viska so'i bakni i limna ne'i le brabaktu to zoi ke swimming pool ke toi
i mutce tcidu i mi penmi lo pendo noi mi ke'a puze'u na kansa
i bu'uku mutce glare

co'o mi'e xorxes