Re: SNU: ko co'e bau la lojban. (PU: cld (Jorge returns))

fi'i xorxes. do samxruti .ui co pluka mi

>i no mutce ka'e se skicu i mi pu surla ze'a loi djedi bu'u le nurma
>i viska so'i bakni i limna ne'i le brabaktu to zoi ke swimming pool ke toi
>i mutce tcidu i mi penmi lo pendo noi mi ke'a puze'u na kansa
>i bu'uku mutce glare

.i mi berti joi lenku joi jilra .i baku co'a mo? .i xu do baco'a se jibri
gi'i? tadni gi'i? surla bu'u la gento

ni'o doi rodo
xenru lenu mi puze'a na'e mutce lojbo .i le lojbo mriste gi'e le la konlang.
mriste puza'o sutra denmi .iji'a mi mutce se jibri .i mi na ka'e tcidu .uinai

ni'o .ui ba'a mi bazi vitke le mi bruna le gugdrnepal .i by. cmima le merko
ke panpi jenmi .i mi na se bangu le bangrnepali .iku'i mi tadni le bangrbo
.iki'ubo so'i se gugdrbone cu se marbi le gugdrnepal le jugytru .ibo ji'a mi
bangu fenki .ibo lei le bangrbo ku ciska ciste cu tcetcemelbi pe'i .i lenu
facki le bangrbo seltadni cukta cu frili ri'abo lenu mi ragve le klaji lo
budjo ckule

co'o mi'e kris