Re: PLI: "except"

> i so'i da
> i na cumki fa le nu spuda le de'u preti sepi'o lo cinrymau danfu
> i pe'i do dukse pilno zo jo

.i mi na dukse pilno zo jo .i zo ja so'iroi zmadu zo ki'u .e zo mu'i .e
zo ri'a .e zo ni'i loka frili mi .i di'u na gendra .ijonai .e'u ko selsau
tu'a zo jo vau zo'osai.u'i

> i pilno loi logji jo'evla le nu fanva zoi gy except gy joi loi drata

.i la'a ca na sampu .i pe'i ka'e sampu seni'i lenu tu'a le selsru pe la
sapir. joi la .uorf cu te cipri gi'eja'ebo jetnu

> i drani i ro nanca be li bimu cu mleca lo nanca be li bino le ka citno
> i mutce cfipu

.i mi na djuno .i mi ciska gi'enai selfi'u .i pazo na'e joiji'a pazo nai cu
se za'e nalsnisku to ru'a cei cusknredundantio toi

> i zmadu fi le ka ke'a nanca makau

.i .ua.ie

> i pe'i zo citno na.enai zo tolcitno cu mutce mapti bau la lojban
> i mi'o djica le nu tavla fi le kamnanca enai le kamcitno i le
> kamcitno cu na namcu se ckaji i zoi gy How old are you? gy
> se fanva ei fu lu do nanca ma li'u enai lo srana be le kamcitno

.i va'o la'edi'u tu'a zo nanca krefu .i lu da zmadu lo nanca belibino
leka se nanca li'oli'u

.i ru ki'a
.i to tcecu'i lenu go'e li'u

co'o mi'e. goran.